Team Viborg og OB Q vandt sikkert

Lørdag eftermiddag blev der i Kvindernes 2. Division Slutspil Pulje 2 afviklet to kampe.

I Aarhus tog JAI, Aarhus hjemme på JAI’s Anlæg imod OB Q. Her var det gæsterne fra OB Q som kunne tage alle tre point med til Odense. I Viborg tog Team Viborg imod Dalum/Næsby og her var det hjemmeholdet, som tog alle tre point.

Team Viborg – Dalum/Næsby 2 – 0 (2-0)
Målscorer: 4. min. 1-0 Laura Nørskov, 45. min. 2-0 Cecilie Svoldgaard Mossing.

JAI, Aarhus – OB Q 0 – 3 (0-2)
Målscorer: 5. min. 0-1 Katrine Honoré Jakobsen, 13. min. 0-2 Louise Wadstrøm, 85. min. 0-3 Marie Holmgaard Andersen.

Stillingen i Kvindernes 2. Division Slutspil Pulje 2 efter lørdagens kamp.

Del på Facebook
Magnus Ejlsborg skifter fra ØB til TPI
Oussama Djafer-Bey forlænger kontrakten med Boldklubben FREM
Kampprogrammet for Danmarksserien er klar: Oprykkerne står over for svære åbningskampe
Thisted FC forlænger med cheftræner og styrker den sportslige organisation
Carl Cordua vender tilbage til Næstved Boldklub
Christoffer Remmer forlænger med Boldklubben FREM