OB Q Spiller efter kampen mod JAI, Aarhus: “Vi spiller en god kamp”

OB Q tog tidligere søndag imod JAI, Aarhus på hjemmebane på Odense Atletikstadion. Jeg fik en snak med OB Q’s spiller Maja Durck Bødker om kampen mod JAI, Aarhus og omkring Kvindefodbolden i Danmark.

Omkring kampen mod JAI, Aarhus sagde Maja Durck Bødker, at de spillede en god kamp og var farlige fra 1. minut. Og forsvaret var gode til at lukke ned.

Maja Durck Bødker synes at kvindefodbolden går i den rigtige retning og det kræver at få ordenlige forhold og baner

Du kan se hele interviewet her

Del på Facebook
Magnus Ejlsborg skifter fra ØB til TPI
Oussama Djafer-Bey forlænger kontrakten med Boldklubben FREM
Kampprogrammet for Danmarksserien er klar: Oprykkerne står over for svære åbningskampe
Thisted FC forlænger med cheftræner og styrker den sportslige organisation
Carl Cordua vender tilbage til Næstved Boldklub
Christoffer Remmer forlænger med Boldklubben FREM