JAI, Aarhus spiller efter dagens kamp mod OB Q: “Vi gør det svært for os selv”

JAI, Aarhus var havde taget turen til Odense, hvor de mødte OB Q på Odense Atletikstadion. Jeg fik en snak med JAI, Aarhus’ anføre Marika Skov om kampen mod OB Q og omkring Kvindefodbolden i Danmark.

Omkring kampen mod OB Q sagde Marika Skov, at de gjorde svært for dem selv ved, at være bagud 3-0. Det var en dårlig første halvleg fra deres side.

På spørgsmålet omkring udviklingen af Kvindefodbolden i Danmark siger Marika Skov, at det er fedt at der sker noget

Du kan se hele interviewet her

Del på Facebook
Magnus Ejlsborg skifter fra ØB til TPI
Oussama Djafer-Bey forlænger kontrakten med Boldklubben FREM
Kampprogrammet for Danmarksserien er klar: Oprykkerne står over for svære åbningskampe
Thisted FC forlænger med cheftræner og styrker den sportslige organisation
Carl Cordua vender tilbage til Næstved Boldklub
Christoffer Remmer forlænger med Boldklubben FREM