Ølstykke FC træner efter Playoff nederlag til Dalum/Næsby: Vi var det bedste fodboldhold.

Vi fangede Ølstykke FC’s Træner Morten Skoubo efter dagens Playoff kamp mod Dalum/Næsby.

Morten Skoubo mente at de var de bedste hold hold og Dalum/Næsby spillede mest på lange bolde, hvor Ølstykke FC spiller mere fodbold.

Før kampen oplyste Morten, at de til kampen i dag manglede 5 spillere, hvoraf de 4 af dem var i start 11’eren. Herudover måtte de se bort fra en spiller som var blevet fanget bag et voldsomt færdselsuheld, der bevirkede at hun ikke nåede frem til starten af kampen.

Du kan se interviewet her

Ølstykke FC træner Morten Skoubo. Foto: AJ Sportsmedie

Billeder fra kampen kan ses her

Del på Facebook
Oussama Djafer-Bey forlænger kontrakten med Boldklubben FREM
Kampprogrammet for Danmarksserien er klar: Oprykkerne står over for svære åbningskampe
Thisted FC forlænger med cheftræner og styrker den sportslige organisation
Carl Cordua vender tilbage til Næstved Boldklub
Christoffer Remmer forlænger med Boldklubben FREM
HIK henter ny cheftræner internt – Anton Leifsson overtager 2. divisionsholdet