Dalum/Næsby træner efter sejr i Playoff kamp: Vi satsede alt.

Vi fangede Dalum/Næsbys træner Trine Roesdahl efter sejren i playoffkampen mod Ølstykke FC

Trine sagde efter kampen, at pigerne var nervøse og de så sig selv som divisionsspillere.

Trine sagde også at det var en kæmpe lettelse at vinde kampen i dag, da de har haft en meget smal trup.

Du kan se interviewet her

Dalum/Næsby træner Trine Roesdahl. Foto: AJ Sportsmedie

Billeder fra kampen kan ses her

Del på Facebook
Oussama Djafer-Bey forlænger kontrakten med Boldklubben FREM
Kampprogrammet for Danmarksserien er klar: Oprykkerne står over for svære åbningskampe
Thisted FC forlænger med cheftræner og styrker den sportslige organisation
Carl Cordua vender tilbage til Næstved Boldklub
Christoffer Remmer forlænger med Boldklubben FREM
HIK henter ny cheftræner internt – Anton Leifsson overtager 2. divisionsholdet