Fremad Valby henter Christine Kelm efter 11 år i Ølstykke FC

Fremad Valby har fået nyt blod til truppen i form af Christine Kelm, der efter hele 11 år i Ølstykke FC har valgt at fortsætte karrieren i den røde trøje.

Debuten faldt for nylig i C-Ligaen, hvor Fremad Valby måtte se sig slået 1-3 af OB Q. Selvom resultatet ikke gik holdets vej, er glæden over skiftet stor hos den nye spiller.

“Tak til Ølstykke FC for 11 gode år i klubben. Jeg er rigtig glad for mit skifte til Fremad Valby, hvor jeg allerede fra første træning er blevet taget utroligt godt imod af både pigerne og klubben. Jeg ser frem til en spændende og lærerig sæson med fokus på vores udvikling som hold,” fortæller Christine Kelm.

Fremad Valby ser nu frem til at få glæde af Christine Kelm i mange flere kampe i den kommende sæson.

Christine Kelm er fik debut for Fremad Valby i kampen mod OB Q. Foto: Gry Skovsted

Del på Facebook
Kampprogrammet for Danmarksserien er klar: Oprykkerne står over for svære åbningskampe
Thisted FC forlænger med cheftræner og styrker den sportslige organisation
Carl Cordua vender tilbage til Næstved Boldklub
Christoffer Remmer forlænger med Boldklubben FREM
HIK henter ny cheftræner internt – Anton Leifsson overtager 2. divisionsholdet
Thisted FC forlænger med cheftræner og styrker den sportslige organisation