Sundby træner Jan Kristensen efter dagens sejr: Vi oser af selvtillid.

Det var en glad Sundby træner Jan Kristensen, som vi mødte efter kampen mod Fredensborg BI i C-ligaens Pulje 1. Det var en kamp som Sundby vandt med 7 – 1.

Om kampen siger Jan Kristensen bl.a.:

“Vi kommer dårligt fra start, men vi kommer igen og kommer frem til mange chancer. Og vi får scoret mange mål.”

På spørgsmålet omkring hvordan holdet kom så flot igen siger Jan Kristensen:

Vi har en vinder mentalitet. Vi vil bare ikke tabe, så må vi lægge spillet om, hvis det er. Vi oser af selvtillid. Vi har scoret mange mål 4 mod OB, 5 i sidste kamp og 7 i dag.”

Du kan se hele interviewet her

Del på Facebook
Kampprogrammet for Danmarksserien er klar: Oprykkerne står over for svære åbningskampe
Thisted FC forlænger med cheftræner og styrker den sportslige organisation
Carl Cordua vender tilbage til Næstved Boldklub
Christoffer Remmer forlænger med Boldklubben FREM
HIK henter ny cheftræner internt – Anton Leifsson overtager 2. divisionsholdet
Thisted FC forlænger med cheftræner og styrker den sportslige organisation