Berina Colak spillede fuld kamp for Montenegro U19 i tæt opgør mod Kosovo

Dalum/Næsby-spilleren Berina Colak var onsdag i aktion for det montenegrinske U19-landshold, der mødte Kosovo i en venskabskamp.

Opgøret endte med et 2-1-nederlag til Montenegro, men Colak leverede en solid præstation og spillede samtlige 90 minutter for sit land.

Den unge midtbanespiller har i denne sæson markeret sig som en af Dalum/Næsbys mest lovende profiler, og hendes indsats på landsholdet vidner om fortsat udvikling på det internationale niveau.

Berina Colak i den Montenegrinske landsholdsdragt. Foto Dalum/Næsby

Del på Facebook
Kampprogrammet for Danmarksserien er klar: Oprykkerne står over for svære åbningskampe
Thisted FC forlænger med cheftræner og styrker den sportslige organisation
Carl Cordua vender tilbage til Næstved Boldklub
Christoffer Remmer forlænger med Boldklubben FREM
HIK henter ny cheftræner internt – Anton Leifsson overtager 2. divisionsholdet
Thisted FC forlænger med cheftræner og styrker den sportslige organisation