OB Q træner: Vi smider det til sidst

Det var en skuffet OB Q træner Nikolaj Qvist som vi mødte efter kampen mod Fredensborg BI. OB Q førte 0-2 indtil 10 minutter før tid. Kampen endte 2-2.

Lørdag eftermiddag blev sidste spillerunde i C-Ligaens Grundspil spillet. Her var OB Q på besøg hos Fredensborg BI. Her førte OB Q med 0-2 indtil 10 minutter før tid, hvor Fredensborg BI fik scoret to gange inden kampen blev fløjtet af.

Nikolaj Qvist var efter kampen ikke tilfreds med kampens forløb, og ærgerlig over at de endnu engang smider det på gulvet.

– Nej var ikke tilfreds med kampens forløb. Jeg er ærgerlig over at sidde på kampen, og så ende med at smide det på gulvet til sidst, siger Nikolaj Qvist.

Nikolaj Qvist og resten af træner teamet synes, at det har været en fornuftig sæson, men der er stadig noget der skal arbejdes på.

– En fornuftig sæson. Fornuftigt i forhold til, hvordan vi vil spille, men resultat mæssigt og modenhed det vil vi gerne have lukket, siger Nikolaj Qvist.

Du kan se hele interviewet her

Del på Facebook
Kampprogrammet for Danmarksserien er klar: Oprykkerne står over for svære åbningskampe
Thisted FC forlænger med cheftræner og styrker den sportslige organisation
Carl Cordua vender tilbage til Næstved Boldklub
Christoffer Remmer forlænger med Boldklubben FREM
HIK henter ny cheftræner internt – Anton Leifsson overtager 2. divisionsholdet
Thisted FC forlænger med cheftræner og styrker den sportslige organisation