Fredensborg BI Spiller: Holdet gør det godt

Det var en tilfreds Fredensborg BI-spiller Natalie Randrup Nielsen, som vi mødte efter kampen mod OB Q. OB Q førte 0-2 indtil 10 minutter før tid. Kampen endte 2-2.

Lørdag eftermiddag blev sidste spillerunde i C-Ligaens Grundspil spillet. Her tog Fredensborg BI imod OB Q. Her førte OB Q med 0-2 indtil 10 minutter før tid, hvor Fredensborg BI fik scoret to gange inden kampen blev fløjtet af.

Natalie Randrup Nielsen var efter kampen glad og tilfreds med holdets indsats i efterårets sidste kamp.

– Ja jeg er godt godt tilfreds. Jeg synes at holdet gør det godt. Det er sejt, at vi holder hovedet oppe og klør på, selvom vi er bagud 0-2, siger Natalie Randrup Nielsen.

Om holdets efterårssæson siger Natalie Randrup Nielsen:

– Vi har haft en blandet sæson. Vi har haft en ret skidt september, men jeg synes vi løfter i flok og kommer godt igen.

Du kan se hele interviewet her

Del på Facebook
Kampprogrammet for Danmarksserien er klar: Oprykkerne står over for svære åbningskampe
Thisted FC forlænger med cheftræner og styrker den sportslige organisation
Carl Cordua vender tilbage til Næstved Boldklub
Christoffer Remmer forlænger med Boldklubben FREM
HIK henter ny cheftræner internt – Anton Leifsson overtager 2. divisionsholdet
Thisted FC forlænger med cheftræner og styrker den sportslige organisation