Oussama Djafer-Bey i aktion for BK Frem Foto: Jakob Termansen/ termansen.dk
Den 22-årige offensivspiller har underskrevet en ny etårig aftale efter en sæson, hvor han etablerede sig på førsteholdet og blev kåret som Årets Fund.
Boldklubben FREM har sikret sig, at Oussama Djafer-Bey også er en del af truppen i den kommende sæson. Klubben oplyser, at den 22-årige spiller har underskrevet en ny etårig kontrakt.
Siden sin debut i august 2024 har Djafer-Bey spillet en stadig større rolle på førsteholdet. I den netop afsluttede sæson nåede han op på i alt 39 kampe og seks scoringer, ligesom han blev hædret med klubbens pris som Årets Fund.
Sportschef Peter Lassen glæder sig over, at samarbejdet fortsætter.
– Oussama havde en rigtig flot sæson og fortjente sin pris som Årets Fund. Han er en spiller med stort potentiale, og vi er glade for at have ham med videre, siger Peter Lassen.
Også Oussama Djafer-Bey ser frem til endnu en sæson i klubben.
– Der sker noget spændende her, og jeg glæder mig enormt til den kommende sæson og til at bidrage til det, vi er ved at bygge sammen, siger han.
Med kontraktforlængelsen fortsætter samarbejdet mellem Boldklubben FREM og Djafer-Bey frem til sommeren 2027.