Boldklubben FREM idømt bøde efter hjemmekampen mod Holbæk

Klubben har modtaget en bøde på 2.500 kroner efter, at der blev kastet fyrværkeri på banen under opgøret mod Holbæk B&I.

Boldklubben FREM er blevet tildelt en bøde på 2.500 kroner som følge af en tilskuerhændelse under kampen mod Holbæk B&I den 25. april 2026.

Ifølge klubben blev der under opgøret kastet fyrværkeri fra tilskuerafsnittet og ind på banen. Hændelsen har nu medført en økonomisk sanktion til klubben.

I en meddelelse på klubbens hjemmeside understreger FREM, at man tager afstand fra den type adfærd og opfordrer den eller de ansvarlige personer til at træde frem.

Klubben fremhæver samtidig, at brug af fyrværkeri ved fodboldkampe både udgør en sikkerhedsrisiko og kan få konsekvenser for klubben som helhed.

FREM oplyser desuden, at personer med oplysninger om hændelsen kan kontakte klubben fortroligt på  adm@bkfrem.dk med henblik på at bidrage til opklaringen af sagen.

Del på Facebook
VRI styrker trænerstaben med erfaren profil
Næsby tager afsked med keeper
Boldklubben FREM idømt bøde efter hjemmekampen mod Holbæk
Næsby BK henter erfaren forsvarsspiller til den kommende sæson
Louise og Arne Ringsing stopper i Næstved HG efter tre år
HB Køge Women sikrer sig norsk-albansk talent