Fire spillere forlader Brønshøj

Brønshøj siger farvel til fire spillere. Foto: Brønshøj Boldklub.

Klubben tager afsked med Oliver Hald, Carl Magnus Kjøller, Ramesh Delsouz og Raphael Libonati efter et halvt år i den gule trøje.

Brønshøj Boldklub siger farvel til fire spillere, der alle kom til klubben i vinterens transfervindue. Oliver Hald, Carl Magnus Kjøller, Ramesh Delsouz og Raphael Libonati fortsætter deres karrierer andre steder efter afslutningen på forårssæsonen.

De fire spillere nåede alle at bidrage til førsteholdstruppen i deres tid i Brønshøj, hvor de var en del af arbejdet både på træningsbanen og i kampene gennem foråret.

Selvom opholdet i klubben blev af relativt kort varighed, har spillerne sat deres præg på hverdagen omkring holdet. Deres engagement og professionelle tilgang har været med til at styrke miljøet i og omkring førsteholdstruppen.

Brønshøj Boldklub takker de fire spillere for deres indsats i den gule trøje og for det bidrag, de har leveret i løbet af deres tid i klubben.

Med afskeden afsluttes et kapitel for både klub og spillere, som nu går hver til sit. Brønshøj ønsker Oliver Hald, Carl Magnus Kjøller, Ramesh Delsouz og Raphael Libonati held og lykke med de næste udfordringer – både på og uden for fodboldbanen.

Del på Facebook
Fortuna Hjørring tager afsked med tre spillere
Erfaren målmand styrker SfB-Oure FA
Fire spillere forlader Brønshøj
Brønshøj sikrer sig ny angriber
Næsby henter erfaren målmand til den kommende sæson
Lodtrækning af Danmarksseriens østpuljer på plads