Fortuna Hjørring tager afsked med tre spillere

Klubben siger farvel til Sofie Lybæk, Miyuu Takahira og Tilde Johansson, som alle forlader Fortuna Hjørring efter denne sæson.

Fortuna Hjørring kommer til at se anderledes ud i den kommende sæson. Klubben har bekræftet, at Sofie Lybæk, Miyuu Takahira og Tilde Johansson alle forlader truppen denne sommer.

For Sofie Lybæk blev opholdet i Fortuna præget af en række skader, som begrænsede hendes muligheder for at opnå kontinuitet på banen. Trods de udfordringer kan hun se tilbage på en periode i klubben, hvor hun var en del af holdet, der sikrede sig både det danske mesterskab og pokaltitlen.

Den japanske spiller Miyuu Takahira efterlader ligeledes et positivt aftryk i Fortuna. Med sit stærke venstreben og sin energiske tilgang blev hun en værdsat del af truppen gennem sin tid i klubben.

Samtidig tager Fortuna afsked med svenske Tilde Johansson, der har været en del af holdet og vist lovende takter i sin udvikling. Johansson arbejder i øjeblikket på at komme tilbage efter en skade, og klubben sender hende videre med de bedste ønsker for både genoptræningen og den videre karriere.

Afskeden med de tre spillere markerer afslutningen på et kapitel for både klub og spillere. Fortuna Hjørring takker dem for deres indsats og ønsker dem held og lykke med de næste skridt – både på og uden for fodboldbanen.

Del på Facebook
Fortuna Hjørring tager afsked med tre spillere
Erfaren målmand styrker SfB-Oure FA
Fire spillere forlader Brønshøj
Brønshøj sikrer sig ny angriber
Næsby henter erfaren målmand til den kommende sæson
Lodtrækning af Danmarksseriens østpuljer på plads