Fredensborg BI cheftræner Rasmus Skovby efter dagens nederlag: Det gør ondt

Det var en ærlig Fredensborg BI cheftræner Rasmus Skovby, som vi mødte efter kampen mod Sundby i C-ligaens Pulje 1. Det var en kamp som Sundby vandt med 7 – 1.

Om kampen siger Rasmus Skovby bl.a.:

“Det gør ondt. Det var ikke det vi havde sat næsen op efter. Vi vidste godt at Sundby var gode. Vi kender dem og kender deres styrker. Men vi må bare erkende, at vi taber til et markant bedre hold.”

På spørgsmålet omkring den resterende del af sæsonen siger Rasmus Skovby bl.a.:

“Vi har tabt et stik i dag. Turneringens struktur er sådan, at vi spiller for at bliver 1’er. De sekundærer placeringer er groft sagt ligegyldige.”

Du kan se hele interviewet her

Del på Facebook
Kampprogrammet for Danmarksserien er klar: Oprykkerne står over for svære åbningskampe
Thisted FC forlænger med cheftræner og styrker den sportslige organisation
Carl Cordua vender tilbage til Næstved Boldklub
Christoffer Remmer forlænger med Boldklubben FREM
HIK henter ny cheftræner internt – Anton Leifsson overtager 2. divisionsholdet
Thisted FC forlænger med cheftræner og styrker den sportslige organisation