Fremad Valby anfører: Vi må tage ved lære af det.

Fremad Valby mødte søndag eftermiddag det andet oprykker hold Svogerslev BK på udebane. Her blev det til et nederlag på 1 – 2 til Fremad Valby.

Efter kampen fangede vi Fremad Valbys anfører Maja Albertsen for en kommentar. Det var en ærgerlig anfører, som vi mødte. Maja Albertsen udtaler:

“Vi lever ikke op til standard. Vi kommer ikke særlig godt fra start, og heller ikke den bedste halvleg. Men jeg synes vi kommer igen i 2. halvleg, hvor vi spiller lidt mere af vores spillestil.”

På spøgsmålet omkring udfordringerne i dansk Kvindefodbold udtaler Maja Albertsen:

“Jeg synes der kommer mere fokus på Kvindefodbolden, i takt med at flere kampe bliver filmet. Men igen større fokus.”

Du kan se hele interviewet med anfører Maja Albertsen her.

Del på Facebook
Kampprogrammet for Danmarksserien er klar: Oprykkerne står over for svære åbningskampe
Thisted FC forlænger med cheftræner og styrker den sportslige organisation
Carl Cordua vender tilbage til Næstved Boldklub
Christoffer Remmer forlænger med Boldklubben FREM
HIK henter ny cheftræner internt – Anton Leifsson overtager 2. divisionsholdet
Thisted FC forlænger med cheftræner og styrker den sportslige organisation