Fremad Valby træner: Ærgerligt at vi ikke får point.

Fremad Valby mødte søndag eftermiddag det andet oprykker hold Svogerslev BK på udebane. Her blev det til et nederlag på 1 – 2 til Fremad Valby.

Efter kampen fangede vi Fremad Valbys cheftræner René Nielsen for en kommentar. Det var en ærgerlig cheftræner, som dog var stolt af sine spillere René Nielsen udtaler:

“Jeg føler ikke vi er klar. Det var skuffende at se, men i 2. halvleg stepper pigerne op og kommer frem til mange chancer.”

På spøgsmålet omkring talentarbejdet i Fremad Valby udtaler René Nielsen:

“For os har det været vigtigt at få mange af de unge spillere ind i truppen. Vi har et ungt hold, og det er for os en meget naturlig ting at gøre.”

Du kan se hele interviewet med cheftræner René Nielsen her.

Del på Facebook
Kampprogrammet for Danmarksserien er klar: Oprykkerne står over for svære åbningskampe
Thisted FC forlænger med cheftræner og styrker den sportslige organisation
Carl Cordua vender tilbage til Næstved Boldklub
Christoffer Remmer forlænger med Boldklubben FREM
HIK henter ny cheftræner internt – Anton Leifsson overtager 2. divisionsholdet
Thisted FC forlænger med cheftræner og styrker den sportslige organisation