Lodtrækning af Danmarksseriens østpuljer på plads

Flere hold kan se frem til lange udebaneture efter fordelingen af de to østlige Danmarksserie-puljer.

DBU Sjælland har foretaget lodtrækningen til den kommende sæson i Danmarksseriens to østlige puljer, som er blevet opdelt i Pulje 1 og Pulje 2.

Fordelingen betyder, at flere klubber får relativt lange rejser til udekampe i løbet af sæsonen. Særligt i Pulje 1 er der stor geografisk spredning mellem holdene, hvor blandt andre FC Nakskov, FC Sydkysten og NB Bornholm er blevet placeret sammen med klubber fra hovedstadsområdet og Nordsjælland.

Pulje 1 kommer til at bestå af følgende hold:

  • FC Nakskov
  • FC Sydkysten
  • NB Bornholm
  • Skovshoved IF
  • GVI
  • LSF
  • BK Skjold
  • Frederikssund IK
  • Avarta
  • Espergærde IF

Pulje 2 består af:

  • KFUM Roskilde
  • Nerashté Ballerup
  • F.C. Gladsaxe
  • Herlev IF
  • Såby Fodbold
  • Allerød FK
  • Glostrup
  • Gørslev IF
  • Tårnby FF
  • Fredensborg BI

Med puljefordelingen på plads kan klubberne nu begynde de sidste forberedelser frem mod den kommende sæson, hvor de to østpuljer skal kæmpe om placeringer og muligheden for at spille med i toppen af Danmarksserien.

Del på Facebook
Fortuna Hjørring tager afsked med tre spillere
Erfaren målmand styrker SfB-Oure FA
Fire spillere forlader Brønshøj
Brønshøj sikrer sig ny angriber
Næsby henter erfaren målmand til den kommende sæson
Lodtrækning af Danmarksseriens østpuljer på plads