OB Q træner efter kampen mod JAI, Aarhus: “Vi sad på kampen fra start til slut”

OB Q tog tidligere søndag imod JAI, Aarhus på hjemmebane på Odense Atletikstadion. Jeg fik en snak med OB Q’s træner Ulrik Rødekilde om kampen mod JAI, Aarhus og omkring Kvindefodbolden i Danmark.

Omkring kampen mod JAI, Aarhus sagde Ulrik Rødekilde, at de sad på kampen fra start til slut.

Ulrik Rødkilde synes at kvindefodbolden har rykket sig til det mere positive end tidliger år, og spillerne er blevet lidt mere tekninske.

Du kan se hele interviewet her

Del på Facebook
Magnus Ejlsborg skifter fra ØB til TPI
Oussama Djafer-Bey forlænger kontrakten med Boldklubben FREM
Kampprogrammet for Danmarksserien er klar: Oprykkerne står over for svære åbningskampe
Thisted FC forlænger med cheftræner og styrker den sportslige organisation
Carl Cordua vender tilbage til Næstved Boldklub
Christoffer Remmer forlænger med Boldklubben FREM