Point deling mellem JAI, Aarhus og Dalum/Næsby

I Kvindernes 2. Division – Slutspil blev der søndag afviklet en enkelt kamp i Pulje 2.

På JAI’s anlæg i Aarhus tog hjemmeholdet JAI, Aarhus imod Dalum/Næsby. Det blev et tæt opgør mellem de hold, hvor det var gæsterne fra Dalum/Næsby som kom bedst fra start. Gæsterne kom foran 1-0 da Cathrine Møller Nielsen scorede efter kun 9 minutters spil. På trods af flere gode chancer til begge hold blev der ikke scoret yderligere i første halvleg.

I anden halvleg fik JAI, Aarhus vendt bøtten og anfører Marika Skov kunne i det 61. minut udligne til 1-1. Der blev ikke scoret flere mål i kampen. Derfor kunne de to hold dele pointene.

Resultatet ændre ikke noget i stillingen, hvor JAI, Aarhus er 3 point foran dagens modstander Dalum/Næsby. Begge hold mangler at spille 1 kamp hver. JAI, Aarhus skal i et lokalopgør møde Brabrand IF den 9. juni. Mens Dalum/Næsby skal møde OB Q i et lokalopgør den 12. juni.

Den som slutter nr. 5 i puljen skal den 21. juni spille en Playoff finale mod nr. 5 fra Pulje 1. Kampen spilles på Neutral bane.

JAI, Aarhus – Dalum/Næsby 1 – 1 (0-1)
Målscorer: 9. min 0-1 Cathrine Møller Nielsen, 61. min. 1-1 Marika Skov.

Stillingen i 2. Division – Slutspil i Pulje 2 efter lørdagens kamp.

Del på Facebook
Kampprogrammet for Danmarksserien er klar: Oprykkerne står over for svære åbningskampe
Thisted FC forlænger med cheftræner og styrker den sportslige organisation
Carl Cordua vender tilbage til Næstved Boldklub
Christoffer Remmer forlænger med Boldklubben FREM
HIK henter ny cheftræner internt – Anton Leifsson overtager 2. divisionsholdet
Thisted FC forlænger med cheftræner og styrker den sportslige organisation