Slaget om 2. Division: Omkampen mellem Dalum/Næsby og Ølstykke FC fastlagt!

Playoffkampen mellem Dalum/Næsby og Ølstykke FC skal spilles om, efter at Ølstykke FC fik medhold i en protest ifm. den første playoffkamp, som blev afviklet 21.06.25 på Slagelse Stadion.

Den nye playoffkamp skal nu spilles mandag den 7. juli 2025 kl. 19:00 på Odense Atletikstadion. Her vil vinderen af kampen blive i 2. Division.

Den første kampe endte 2-1 til Dalum/Næsby, men Ølstykke FC nedlagde efter kampen protest over dommeren og at han ikke ville lade en spiller komme på banen. Den historie kan du læse om andet steds på siden.

Del på Facebook
Kampprogrammet for Danmarksserien er klar: Oprykkerne står over for svære åbningskampe
Thisted FC forlænger med cheftræner og styrker den sportslige organisation
Carl Cordua vender tilbage til Næstved Boldklub
Christoffer Remmer forlænger med Boldklubben FREM
HIK henter ny cheftræner internt – Anton Leifsson overtager 2. divisionsholdet
Thisted FC forlænger med cheftræner og styrker den sportslige organisation